لأنـــهــا أنــــا

on 8 أكتوبر 2009

لأنها أنا .....

يا سيدى عفوا لم أستطع النسيان
و لا أخفيك سرا قلبى بها ولهان
لا أرى أحدا سواها
يسكن قلبى هواها
أحاول لكن قلبى لا يقوى على الهجران
--------------------------
حقا أنا معجب حقا أنا مفتون
و إننى أعلم أن ذاك جنون
لكنك قد لا تعلم
إنى بها متيم
و لا أتخيل لحظة لغيرها ان اكون
-------------------------
صفاءها بحر ماله شطئان
براءتها أعذب من مياه الخلجان
كيف أقوى على الرحيل
او اطلب لها بديل
و كيف لك بعد ذلك أن تطلب النسيان
-------------------------
سيدى عذرا نسيانها مستحيل
فلغيرها روحى أبدا لن تميل
لأنها أنا .. أنا لست راحل
و لأنها أنا ... لأجلها سأقاتل
و شرف أن أكون لأجل حبها قتيل

2 الردود:

dr.muslemah يقول...

جميلة اوي يا بندق
وبجد حاساها اوي اوي
ومش عارفة اختار حاجة اقولك انها عجبتني اكتر من غيرها
لان كلها روعة
وكلها احساسها فوق الوصف

دمت مبدعا يا بندق

ويارب تحقق كل اللي بتتمناه وانت مع الملاك ده

بـــنـــدق يقول...

ميرسى يا دكتورة على متابعاتك و تعليقاتك الحلوة

و ميرسى على الدعوة الجميلة اللى أغلى عندى من الدنيا كلها

يارب تفضلى منورانى دايما فى مدونتى المتواضعة

إرسال تعليق