و لحد امتى

on 23 يناير 2010

و لحد امتى
اغلط و تغلطى فيا اوى و تجرحينى
و بعند او بالحق لازم تغلطينى
صدقينى يا حبيبتى انا مش كدة
و انتى كدة بالقسوة ديا هتخسرينى

كل اما اقولك كلمة تفتكرى انى قاصد
اجرحك او اكون بلمح او معاند
لو تعرفى ازاى بحاول ارضى قلبك
هتفكرى مية مرة قبل ما تقسى جامد

لما بقول كلمة كدة من كتر المى
بتفكرى انك سبب حيرتى و همى
و انا بكون قصدى انى افضفضلك بحالى
عشان مفيش غيرك بحس انا انه دمى

و لما تضيق بيكى الحياة و تزيد جروحك
تيجى على اللى دواه و حياته ملك روحك
تقسى و قلبك يتهمنى بإنى بايع
و ينسى حب كبير جمع طموحى و طموحك

كام مرة فكرتى و لقيتى عندى حق
كام مرة قلبك من قساوته عليا رق
كام مرة قولتى اسفة فيها و اعتذرتى
و انا بعتذرلك حتى لو كان عندى حق

مش قادر اتكلم معاكى و انتى فى خيالك
انى نفسى اجرحك ده اللى فى بالك
عشان كدة لو جيت ابوس ايدك و اصالحك
لازم لسانك قبلها يسأل سؤالك

و تقولى ليه بعاملك وحش و بقسى عليكى
و لو سألتى فى يوم لسانك هتلاقيكى
انتى اللى مش طايقة كلامى و عشان حبيبتى
شايفة فيا انا اللى اصلا هو فيكى

يا حبيبتى عارف انك بجد خلاص تعبتى
بس نفسى لو تحسى فى يوم بحيرتى
زى ما انا حاسس بحملك فوق كتافك
حملك و اكتر منه طوق حوالين رقبتى

لو شايفة ان كلامى جارح او قصدى اسيبك
او حاسة انى بشتكى يبقى ده عيبك
انك و بعد المدة دى مش عارفة انى
روحك و كل منايا انى افضل حبيبك



1 الردود:

Unknown يقول...

اكيد مش هاعلق على ده يا بندق على انه شعر
واضح انك بتفضفض
ومش مع اي حد
ده مع اجمل حد في حياتك
ربنا ييسرلك يا بندق
وربنا يهديكو لبعض ويجمع بينكم في خير

إرسال تعليق